Leveransinformation
Nordiskt Sken erbjuder gratis spårbar frakt på alla våra produkter.
Vi har etablerade samarbeten med ledande fraktbolag såsom DHL Express, Postnord, Early Bird och flera andra för att säkerställa snabba och smidiga leveranser.
När din beställning är lagd får du omedelbart en automatisk orderbekräftelse. Dessutom skickas ett e-postmeddelande med leveransinformation så fort ditt paket är på väg. Om du inte hittar det i din inkorg, var vänlig kontrollera skräpposten.
Du kan följa din beställnings rutt med hjälp av spårningsnumret på våra spårningssidor eller direkt genom länken i mailet med leveransinformation.
Vi levererar direkt till din brevlåda eller dörr. Om leveransen av någon anledning inte kan utföras kommer paketet att förvaras på ditt närmaste postombud och du får avisering via e-post eller sms.
För att säkerställa kvaliteten på våra produkter har vi en behandlingstid på 1-3 arbetsdagar innan leverans.
När ditt paket har genomgått kvalitetskontroll och packats skickas det med spårbar leverans. Förväntad leveranstid är vanligtvis 7-14 arbetsdagar.
För att kunna erbjuda konkurrenskraftiga priser skickas majoriteten produkterna direkt från tillverkaren i Asien.
Vid leveranser till Sverige tillkommer ingen tullavgift och momsen betalas av oss.
Vänligen ge leveransen upp till 15 arbetsdagar innan du kontaktar vår kundtjänst om en eventuell försening.
Om du har några frågor angående din leverans, tveka inte att kontakta vår kundtjänst via e-post: info@nordisktsken.se
Observera att medan vi strävar efter att leverera inom angivna tidsramar kan vi inte garantera specifika leveransdatum då det hanteras av tredje part. Beställningar kommer att behandlas enligt våra försäljningsvillkor.
Vi kan inte ändra leveransadressen för redan skickade beställningar.