Vanliga frågor

Har du frågor? Vi finns här för att hjälpa dig

Hur kommer jag i kontakt med kundtjänst?

All information om hur du når oss finns under sidan Kontakta oss

Hur lång garanti har jag på era produkter?

24 månader från mottagandet av din beställning. Läs mer i våra Köpvillkor.

Hur returnerar jag min produkt?

Vi erbjuder 60 dagars öppet köp från mottagandet av produkten.

För att initiera en retur eller begära återbetalning, vänligen kontakta vår kundtjänst här.

Mer detaljer om våra returvillkor finns tillgängliga i vår Returpolicy.

Hur lång tid tar det innan min beställning skickas?

Din beställning bearbetas inom 1-3 dagar för att säkerställa högsta kvalitet och noggrannhet innan dina varor skickas till dig. När du har lagt din beställning får du alltid en automatisk orderbekräftelse. Dessutom skickar vi ett e-postmeddelande med leveransinformation så snart paketet är på väg till dig. Om du inte ser e-postmeddelandet i din inkorg, vänligen kontrollera din skräppostmapp eller andra filtermappar.

Vad kostar frakten?

Alla ordrar levereras med fri frakt. Majoriteten av våra produkter skickas direkt från tillverkaren i Asien, det tillkommer inga extra kostnader i samband med detta, tull och moms hanteras av oss.

Vad händer om mitt paket kommit bort?

Vi tar fullt ansvar för att din beställning kommer fram. Alla paket skickas med spårbar leverans. Om det mot förmodan kommer bort eller inte kan levereras, Kontakta oss så skickar vi den igen eller krediterar din order.

Hur lång tid tar frakten?

Alla varor kvalitetskontrolleras och paketeras under en bearbetningstid på 1-3 dagar innan de skickas iväg. Efter denna process skickas ditt paket med spårbar leverans, och du kan förvänta dig att det kommer fram inom 7-14 arbetsdagar. Den längre leveranstiden beror på att de flesta av våra beställningar skickas direkt från tillverkaren i Asien.

Vilka betalningsmetoder erbjuder ni?

För närvarande erbjuder vi betalning genom kort (Visa, Mastercard, Maestro, American Express), Swish, Paypal och faktura/delbetalning genom Svea.

Vad gör jag om jag fått en felaktig eller trasig produkt?

Om du har fått en trasig eller felaktig produkt,  kontakta oss via vår kontaktsida Kontakta oss eller maila oss på info@nordisktsken.se, så hjälper vi dig så snart som möjligt.

Hittar du inte svaret du söker?

Tveka inte att höra av dig till vår kundtjänst så hjälper vi dig så snart som  möjligt. Information om hur du lättast kontaktar oss finns här.